Pomoc – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Informacje o usłudze

Jakich dokumentów potrzebuję do zawarcia umowy?

Umowę o usługi zawierasz bez żadnych formalności. W zamówieniu podajesz imię i nazwisko oraz numer telefonu i adres skrzynki mailowej. Nie musisz przesyłać skanu dowodu osobistego lub innych dokumentów ani też podawać innych danych osobowych.

Czy usługa obejmuje reprezentację w sprawie sądowej?

Nie. Oferowana usługa dotyczy wyłącznie spraw na etapie przedsądowym. Obejmuje konsultacje prawne, analizę dokumentów oraz sporządzanie pism do wierzycieli. Pomoc prawna wraz z reprezentacją w sprawie sądowej stanowi odrębną usługę i podlega osobnej wycenie.

Czy muszę założyć konto i podać adres e-mail, by skorzystać z usługi?

Tak, żeby korzystać z usługi będziesz potrzebować konta. Konto zakładasz podczas zakupu, a na Twój adres email wyślemy link umożliwiający ustawienie hasła do konta. Konto w systemie pozwala na zarządzanie metodami płatności oraz okresem trwania subskrypcji.

Podanie adresu email oraz numeru telefonu jest także konieczne dla wykonania usługi. Przesyłanie dokumentów do analizy, udzielanie odpowiedzi na zadawane pytania będzie realizowany właśnie drogą mailową.

Od kiedy działa usługa?

Usługa uruchamiana jest od dnia, w którym zanotowaliśmy na naszym koncie bankowym Twoją płatność.

Czy mogę korzystać z usługi w starych sprawach?

Usługa dedykowana jest do bieżącej pomocy prawnej i obejmuje zdarzenia, które nastąpią w przyszłości albo zdarzenia, które powstały nie dalej niż jeden (1) miesiąc licząc od dnia zawarcia umowy (w przypadku pierwszego okresu świadczenia usługi) albo uiszczenia opłaty (w przypadku, gdy uiszczana jest druga albo kolejna opłata).

Ile trwa pojedyncza porada telefoniczna?

Czas trwania pojedynczej porady telefonicznej jest ograniczony i wynosi maksymalnie 20 minut. Przed upływem wskazanego czasu prawnik udzielający porady poinformuje Cię o zbliżającym się końcu rozmowy.

Mieszkam za granicą. Czy mogę skorzystać z usługi?

Osoby zamieszkujące poza granicami Polski mogą wykupić i korzystać z usługi. Zasadą jest, że nie wykonujemy połączeń telefonicznych za granicę. Natomiast odbieramy połączenia przychodzące od naszych Klientów z numerów zagranicznych.

Mieszkam za granicą. Nie udało mi się dodzwonić. Czy oddzwonicie do mnie na numer zagraniczny?

Niestety nie jest to możliwe. Nasza infolinia ma zablokowane połączenia wychodzące na numery zagraniczne. Jeżeli korzystasz z polskiego numeru telefonu, ale aktualnie przebywasz za granicą, to połączenie z naszej strony nie będzie możliwe.

Natomiast odbieramy połączenia z zagranicy, dlatego usługa może być świadczona, a porady udzielane nie tylko mailowo ale również telefonicznie.

Płatność i rozliczenia

Czy muszę wnosić opłaty co miesiąc?

Z usługi korzystasz jak i kiedy chcesz. Opłata dotyczy jednego (1) miesiąca korzystania z usługi. Brak uiszczenia opłaty na kolejny miesiąc powoduje, że usługa nie będzie świadczona, a Klient nie jest zobowiązany do zapłaty.

Czy mogę rozwiązać umowę przed czasem?

Możesz wypowiedzieć umowę z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia, który przypada na koniec następnego miesiąca, po miesiącu, w którym dokonane zostało wypowiedzenie, np. wypowiadając umowę w dniu 10 sierpnia zostanie ona rozwiązana z dniem 30 września.

Co się stanie kiedy nie uiszczę opłaty?

Jeśli nie uiścisz opłaty miesięcznej usługi przewidziane umową zostają zawieszane. Uiszczenie opłaty i jej zaksięgowanie na naszym koncie powoduje wznowienie usługi na kolejny, 1-miesięczny okres. Jeśli nie dokonujesz opłat przez sześć (6) kolejno następujące po sobie miesięcy umowa ulega automatycznemu rozwiązaniu.

Nie korzystałem z usługi w trakcie okresu na jaki została zakupiona. Czy mogę żądać zwrotu zapłaconych pieniędzy?

Niestety nie ma takiej możliwości. Istotą usługi jest stałe i nieprzerwane świadczenie pomocy prawnej w zakresie wybranym przez Klienta. Brak faktycznego korzystania z usługi nie powoduje obowiązku zwrotu wpłaconych środków przez wykonującego usługę.

Czy muszę przedłużać umowę co jakiś czas?

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony i nie ma konieczności składania żadnych oświadczeń w zakresie jej przedłużania. Umowa trwa do czasu opłacania usługi. Jeżeli zaprzestaniesz opłacania usługi, to umowa zostanie rozwiązana, a Twoje konto w systemie zawieszone. W każdej chwili możesz wznowić wykonywanie usługi poprzez dokonanie płatności za kolejny okres rozliczeniowy.

Jak mogę złożyć reklamację i co musi ona zawierać?

Reklamację składasz do Kancelarii w formie pisemnej wysyłając ją na adres: Kancelaria EUROLEGE, ul. J. Popiełuszki 9, 22 – 100 Chełm albo drogą mailową na adres: kontakt@eurolege.pl.

W wiadomości reklamacyjnej wpisz numer swojej sprawy oraz konkretne powody złożenia reklamacji.

Zarządzanie kontem

Do kiedy mogę korzystać z usługi?

Usługa świadczona jest przez okres jednego (1) miesiąca począwszy od dnia zaksięgowania wpłaty, aż do dnia kolejnego miesiąca odpowiadającego dniowi dokonania wpłaty. Przykład: dokonując opłaty w dniu 10 sierpnia będziesz mógł korzystać z usługo do 10 września.

Nie pamiętam hasła do swojego konta, jak mogę je odzyskać?

Aby wygenerować nowe hasło do konta kliknij w link „Moje konto”. Pod widocznym formularzem logowania kliknij w link „Nie pamiętasz hasła?”.

Możesz także od razu kliknąć w ten link i przejść do formularza.

Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami widocznymi na ekranie.